Fatih'in Miğferi | Yağlı Boya Tablo
Fatih'in Miğferi | Yağlı Boya Tablo
Fatih'in Miğferi | Yağlı Boya Tablo
Fatih'in Miğferi | Yağlı Boya Tablo
Fatih'in Miğferi | Yağlı Boya Tablo
Fatih'in Miğferi | Yağlı Boya Tablo
Fatih'in Miğferi | Yağlı Boya Tablo
Fatih'in Miğferi | Yağlı Boya Tablo
Fatih'in Miğferi | Yağlı Boya Tablo

Fatih'in Miğferi | Yağlı Boya Tablo (43187)

İndirim Oranı : %25 İndirim
Fiyat : $1,481.69
İndirimli : $1,111.27
: $1,111.27

70x100 cm Çerçevesiz Ölçü
 Yapım Yılı : 2021 %100 el yapımıdır.

SEPETTE EKSTRA %5 İNDİRİM
Eseriniz standart olarak üzerindeki çerçeve ile gönderilir. Aşağıdaki çerçeveler arasından farklı bir seçim yapmak isterseniz, sipariş tamamlama sayfasında sipariş notu bölümünde tercih ettiğiniz çerçevenin adını yazarak ücretsiz çerçeve değişimi yapabilirsiniz.
*Eskitme Altın ve Eskitme Gümüş çerçeveler eserin boyutunu 20 cm büyütür.
*Eskitme Siyah çerçeve eserin boyutunu 16 cm büyütür.
(Örneğin; 70x100 cm çerçevesiz ölçülü bir esere eskitme altın veya gümüş eklenirse ölçü 90x120 cm, eskitme siyah eklenirse 86x116 cm boyutunda olur.)
*Kasalı çerçeveler eserin boyutunu 2 cm büyütür.
(Örneğin; 70x100 cm çerçevesiz ölçülü bir esere kasalı çerçeveler eklenirse ölçü 72x102cm olur.)
Yön
Dikey
Dekorasyon
Klasik Avangart
Çerçeve
Standart Plastik
Hakim Renk
Siyah Altın
Ölçü
70x100 cm Çerçevesiz Ölçü
Benzer Eserler
  • 70x100 cm Çerçevesiz Ölçü

    İnsanların kediler ile olan dostluğu uzun yıllardır süre gelmektedir. İnsan dostunun sevgisine ve ilgisine rağmen,  tüm başına buyrukluğu ile kendi bildiğince hareket eden bu soğukkanlı, özgür ruhlu ve asil hayvanlar tıpkı eserimizde olduğu gibi natürmort tabloların da ifadelerini güçlendiren estetiğini arttıran en güzel öğelerden oluyor. Eserde başarıyla seçilmiş birbirinin tamamlayıcısı görevi gören objeler, renk tonlarının zenginliği, gördüğünü tüm detayları estetik bir biçimde verme ideali sanatçımızın mükemmeliyetçi üslubunu ortaya koyuyor.

    Detayları yansıtmaktaki ustalığı ile hayranlık uyandıran sanatçımız; ışık ve gölge kullanımındaki becerisi, sahip olduğu muhteşem gözlem yeteneği ile muazzam bir gerçeklik algısı oluşturarak izleyiciyi eserin içine çeker. Eserlerindeki canlılık her zaman bir yağlı boya tabloya mı yoksa fotoğrafa mı baktığınızı sorgulatır. Natürmortların ve mevsimlerin ressamı olarak anılan sanatçımızın üslubu barok dönemin izlerini taşır.

    Yapım Yılı : 2019 %100 el yapımıdır.

    40619
    $943.96
    $1,258.62
    %25 İndirim
    %25İndirim
    SEPETTE EKSTRA %5 İNDİRİM
  • 50x70 cm Çerçevesiz Ölçü
     Yapım Yılı : 2020 %100 el yapımıdır.
    40926
    $613.27
    $817.69
    %25 İndirim
    %25İndirim
    SEPETTE EKSTRA %5 İNDİRİM
  • 35x45 cm Çerçevesiz Ölçü
     Yapım Yılı : 2020 %100 el yapımıdır.
    40839
    $385.74
    $514.31
    %25 İndirim
    %25İndirim
    SEPETTE EKSTRA %5 İNDİRİM
  • 80x100 cm Çerçevesiz Ölçü
    Pembenin masumiyetini, mor ve yeşilin ahengini mekanlarınıza taşıyacak tablomuzla sanatın şifalı enerjisi evinizi saracak. Okuma köşesi, yatak odası ve salon dekorasyonlarında rahatlıkla tercih edebileceğiniz eserimiz size ve çevrenize iyi gelecek.
    Detayları yansıtmaktaki ustalığı ile hayranlık uyandıran sanatçımız; ışık ve gölge kullanımındaki becerisi, sahip olduğu muhteşem gözlem yeteneği ile muazzam bir gerçeklik algısı oluşturarak izleyiciyi eserin içine çeker. Eserlerindeki canlılık her zaman bir yağlı boya tabloya mı yoksa fotoğrafa mı baktığınızı sorgulatır. Natürmortların ve mevsimlerin ressamı olarak anılan sanatçımızın üslubu barok dönemin izlerini taşır.
     Yapım Yılı : 2020 %100 el yapımıdır.
    40736
    $943.96
    $1,258.62
    %25 İndirim
    %25İndirim
    SEPETTE EKSTRA %5 İNDİRİM
  • 120x220 cm Çerçevesiz Ölçü
    Tabloda elinde ney olan derviş görünümlü kişi Osman Hamdi Bey’in bizzat kendisidir. Resim yaparken kendi fotoğraflarını çektirip daha sonra bu resme bakarak resmini çizeceği ortamı çizmeye başlar Hamdi Bey. Kaplumbağa Terbiyecisi Tablosu da bu şekilde çizilmiş bir resimlerden biridir. Tablodaki mekan, Bursa’daki Yeşil Cami’dir. Osman Hamdi Bey ilk çizime burada başlamış, daha sonra çekilen fotoğraf yardımıyla kendi atölyesinde resmi bitirmiştir. Tabloya baktığımız da kırmızı kaftan giymiş, derviş kıyafetleri içinde sakallı, kambur yaşlı bir adam görüyoruz… Bakımsız bir odada, marul yiyen kaplumbağaları incelediğini görüyoruz. Fakat resimdeki düşünceli kişinin gözlerinde yorgunluk, karamsarlığı ilk bakışta görebiliyoruz. Sırtında Mevlevi müziğinin dört temel çalgısından biri olan bir nakkare (küçük bir davuldan oluşan vurmalı bir çalgı) asılı ve buna bağlı mızrabın boynundan aşağıya sarktığını görüyoruz. Elinin içinde bir ney ve beline kavuşturmuş gördüğümüz kişinin kaplumbağaları eğitmek için ney üfleyerek, nakkare çalarak bir çeşit musiki ile terbiye etmeye çalıştığını hemen fark ediyoruz. Osmanlı döneminde buna benzer su terapilerinin yapıldığını da unutmamak gerek. Birçok psikolojik rahatsızlığı olan insanlar için özel hastaneler kurulmuştur o dönemlerde. Osman Hamdi Bey’in, bu tabloyu yaparken esinlendiği kaynakta ortaya çıkmıştır. Fransız Le Tour du Monde’nin 1869 yılındaki bir sayısında çıkan gravüre baktığımız da esin kaynağının tam olarak bu olduğunu görebiliriz. Hatta Osman Hamdi Bey, 1869 yılında Bağdat Valisi Mithat Paşa’nın hizmetinde çalışan babasına gönderdiği mektupta, Le Tour de Monde dergisini severek okuduğundan bahsetmiştir. Dolayısıyla Osman Hamdi Bey’in Kaplumbağa Terbiyecisi” tablosunu yaparken bu çalışmadan esinlenmesi gayet olası gözüküyor.
    Hüseyin Şehri yorumuyla, Osman Hamdi’nin ölümsüz eserini beğeninize sunuyoruz.
     Yapım Yılı : 2020 %100 el yapımıdır.
    40645
    $2,679.92
    $3,573.23
    %25 İndirim
    %25İndirim
    SEPETTE EKSTRA %5 İNDİRİM
  • 50x150 cm Çerçevesiz Ölçü
    İstanbul Hipodromunda zamanında koşuların yapıldığı dönemde at arabalarının döneceğini gösteren işaret olarak yapılmıştı ama daha sonraları daha da büyütülerek farklı anlamlarla günümüze kadar gelmiştir. Hangi imparator zamanında pek bilinmese de zamanında dışının bronz levhalarla kaplı olduğunu, gün içerisinde güneş ışınlarıyla birlikte ışık saçtığı bazı kaynaklarda geçmektedir. Osmanlı döneminde ise şehri depremlerden koruduğuna inanılan bir yapı haline gelmiş ve günümüze kadar varlığını korumuştur. Sanatçı Remzi Taşkıran İstanbul’un tarihinden her zaman etkilenmiş ve ilham almıştır. Bu ilhamla birlikte eserlerinde bu etkiyi görmek mümkündür. Örme sütunu konu alan bu resimde ana karakter olarak resmin merkezine oturtmuş ve tüm detaylarını etkili bir biçimde yansıtmıştır tuvaline.
    Yapım Yılı : 2019 %100 el yapımıdır.
    39978
    $1,315.38
    $1,753.85
    %25 İndirim
    %25İndirim
    SEPETTE EKSTRA %5 İNDİRİM
  • 50x150 cm Çerçevesiz Ölçü
    Sultanahmet Meydanı’nda, ‘Hipodrom’da bulunan Obelisk (Dikilitaş) Mısır’ın 18 Sülâle hükümdarlarından III Thutmosis’in (MÖ 1502-1448) Asya’da kazandığı zaferlerin anısına 1450’de diktirdiği taştır. Yıllarca Mısırda kalmış ve daha sonra İstanbul’un yeni Romanın başkenti olacağı için şehri süslemek için, Mısır dan İstanbul’a getirilmiş ve bu günkü yerine dikilmiştir. Şu an Sultanahmet Caminin önünde yer almakta ve İstanbul’un en güzel antik anıtlarından biridir. Tabi ki Remzi Taşkıran da böyle hissetmekte etkileyici ve devasa yapısı sanatçıya ilham vermektedir. Obeliski tuvaline yansıtırken yeşillikler içerisindeki gizemini ve etkileyiciliğini bu eserde ön plana çıkarmıştır. Doğanın karşısındaki anıtın haşmetini daha da arttırmıştır. Etrafındaki kuşlar ve arka plandaki mavilikle eserin devasalığını ön plana çıkarmış ve esere bir de sanatsal açıdan bakmayı zorunlu kılmıştır.
    Yapım Yılı : 2019 %100 el yapımıdır.
    39979
    $1,315.38
    $1,753.85
    %25 İndirim
    %25İndirim
    SEPETTE EKSTRA %5 İNDİRİM
  • 50x150 cm Çerçevesiz Ölçü
    Milattan sonra İmparator Marcianus tarafından 455 yıllarında dikildiği söylenen anıttır. Sütunun alt kaidesinde Yunan Zafer tanrıçası Nike’nin bir kabartması bulunmaktadır. Şehir Osmanlıların eline geçtiğinde bu kabartmadan dolayı adının Kıztaşı olarak değiştirildiği ve bulunduğu semtin adının da buradan verildiği söylenmektedir. Şu an yüksek binalar arasında kaldığı için pek görünmese de bulunduğu meydana gelindiğinde insanları eskisi gibi etkilemektedir. Sanatçı Remzi Taşkıran da aynı şekilde etkilenerek bu eseri ortaya çıkarmıştır. Görsel olarak doyuma ulaşan sanatçı Sütunun görüntüsünü duygularıyla harmanlayarak daha etkileyici çekici renklerle iki boyutlu olarak tuval üzerinde izleyenlerine sunmaktadır. Tarihin o yıpratıcı etkilerini fırçasıyla tuval üzerinde tuşelerken, anıtın etkileyici devasa formunu cennet gibi bir bahçe içerisine, kısıtlı tuval üzerine aktarmaya çalışmıştır.
    Yapım Yılı : 2019 %100 el yapımıdır.
    39980
    $1,315.38
    $1,753.85
    %25 İndirim
    %25İndirim
    SEPETTE EKSTRA %5 İNDİRİM
  • 50x150 cm Çerçevesiz Ölçü
    Bugün bulunduğu semte adını veren Çemberlitaş anıtı, İmparator Konstantin tarafından Roma da bulunan bir tapınaktan getirilmiştir. Başlangıçta üzerinde Apollon heykeli bulunurken Hristiyanlığın yayılmasıyla üzerindeki heykel Haç ile değiştirilmiştir. Şehir Osmanlıların eline geçtikten sonra üzerindeki haç çıkartılmış ve Yavuz Sultan Selim döneminde restore edilmiştir. Daha sonra bir yangında hasar görmüş ve Sultan II. Mahmut tarafından taşları güçlendirmek adına çemberler eklenmiş sonrasında ise bu isimle anılmaya başlanmıştır. Remzi Taşkıran usta fırçasıyla bu devasa anıtı tamamen zihinde yer alan yeşil bitki örtüsü içerisinde tasvir etmiştir. Taşların birleşim yerlerini ve taşları sabit tutan çemberleri çok rahat resimde görmek mümkün. İstanbul’un bu antik dönemden kalan anıtları hala görenleri hayret ettirmekte, sanat eserlerinde yansımaları ise hayranlık uyandırmaktadır.
    Yapım Yılı : 2019 %100 el yapımıdır.
    39981
    $1,315.38
    $1,753.85
    %25 İndirim
    %25İndirim
    SEPETTE EKSTRA %5 İNDİRİM
  • 40x60 cm Çerçevesiz Ölçü
     Yapım Yılı : 2019 %100 el yapımıdır.
    1158
    $565.38
    $753.85
    %25 İndirim
    %25İndirim
    SEPETTE EKSTRA %5 İNDİRİM