Basil Ubeydi (635)

İndirim Oranı : %50 İndirim
Fiyat : $1,492.31
İndirimli : $746.15

80x110 cm Çerçevesiz Ölçü

 

Resme bakıldığında çok güzel bir manzara insanın ilk dikkatini çeken unsurlardır. Ama gökyüzünün gittikçe kararması, manzaradaki detayların fluluğu normal bir manzaranın ötesinden artık resmin kavramsal bir boyut kazandığını görürüz. Gökyüzünden uzanan eller kuklaları yöneten düzenek ile çeşitli hareketleri yapmaktadır. Akla ilk olarak bölgenin dış güçler tarafından yönetildiğini getirse de düzenekten sarkan iplerin kopukluğu yönetimin ortadan kalktığını göstermektedir bu yağlı boya tabloda.

Eseriniz standart olarak üzerindeki çerçeve ile gönderilir. Aşağıdaki çerçeveler arasından farklı bir seçim yapmak isterseniz, sipariş tamamlama sayfasında sipariş notu bölümünde tercih ettiğiniz çerçevenin adını yazarak ücretsiz çerçeve değişimi yapabilirsiniz.
*Eskitme Altın ve Eskitme Gümüş çerçeveler eserin boyutunu 20 cm büyütür.
*Eskitme Siyah çerçeve eserin boyutunu 16 cm büyütür.
(Örneğin; 70x100 cm çerçevesiz ölçülü bir esere eskitme altın veya gümüş eklenirse ölçü 90x120 cm, eskitme siyah eklenirse 86x116 cm boyutunda olur.)
*Kasalı çerçeveler eserin boyutunu 2 cm büyütür.
(Örneğin; 70x100 cm çerçevesiz ölçülü bir esere kasalı çerçeveler eklenirse ölçü 72x102cm olur.)
Benzer Eserler
  • 75x95 cm Çerçevesiz Ölçü

     

    Atlara ne zaman bakılsa her zaman özgürlüğü hatırlatmaktadır. Resminde büyük bir bölümünü kaplayan kahve renkli at, soğuk mavi tonların içerisinde ve üzerine vuran ışıkla ilk dikkati çekmektedir. Atın yularını takip ettiğimizde atın özgürlüğünün masum bir çocuğun elinde kısıtlandığını görmekteyiz. Atın özgürlüğünü kolaylıkla kazanabileceğini bildiğimiz halde koşulsuz bağlılığı bize tekrardan hatırlatmaktadır.

    147
    $581.54
    $830.77
  • 75x95 cm Çerçevesiz Ölçü

     

    Bu eser için Medeniyetlerin, uygarlıkların geçiciliğini ve hayatın devam ettiğini gösteren en güzel resimlerden biri diyebiliriz. Arka planda bulunan merdiven kalıntılarının üzerinden kim bilir kaç kişi geçmiş, Kumruların üzerinde bulunduğu duvarın önünde kim bilir kaç kişi oturmuştur. Hepsinin yerinde şu an yeller esiyor ve doğanın karşısında yavaş yavaş yok oluyor. İki kumrunun yan yana olduğu ve renklerinin beyaz oluşu umudu, hayatın devamlılığını gösteren en güzel sembollerden diyebiliriz.

    148
    $581.54
    $830.77
  • 75x95 cm Çerçevesiz Ölçü

     

    Asur saraylarında bulunan duvardaki cin tasvirleri, geniş açıklığı olan girişten gelen güçlü güneş ışığıyla aydınlanmaktadır. Tam girişin önünde bulunan at ise asil bir şekilde durmaktadır. Bilim ve sanatın çok gelişmiş olduğu Asur dönemindeki bu ince detayları vurgulamak adına ışığın duvara ve kabartmalar üzerine yansıması tesadüf değildir. O dönemdeki medeniyetleri geliştiren en önemli unsur at olduğu için atın önemi çok büyüktü. Resimde bu medeniyetin oluşumunun kilit taşı olarak güneş ışığının atın ve duvardaki kabartmalara vurması bunun en güzel göstergesi olmuştur. 

    146
    $581.54
    $830.77
  • 75x95 cm Çerçevesiz Ölçü

     

    İnsanoğlu bir arada yaşamaya başladığından bu yana şehirleri kurmaya başlamışlar ve devasa yapılarla bu şehirleri daha görkemli hale getirmişlerdir. Tanrıya ulaşmak için yapılan bu yapılara her zaman daha büyüğünü eklemişler yalnız zamanın yıpratıcılığı karşısında her zaman yıkılıp yok olmuşdur. Bu resimde de sanatçı mükemmel deseniyle Gerçeküstücü bir yorumla bu eseri yaratmıştır. Bir yanda tanrının ihtişamını bir yanda da yıkık dökük mezopotamya uygarlığının kalıntısı ve resmin en çarpıcı noktası olan orta bölümde bir insanın yakarışı, hepsi bir arada mükemmel bir anlatımın harika yorumlanmasıdır.

    145
    $581.54
    $830.77
  • 60x80 cm Çerçevesiz Ölçü

     

    Güç isimli tablonun bir devamı olan bu eserde yine aynı şekilde erkek bedeninin gücünü yücelten bir kurgu kullanan sanatçı, mitoloji ve insanın hayatında en önemli yere sahip olan kedi ile birlikte ele almıştır. Kedi dikkatli bir şekilde etrafa bakmakta sanki bazı tehlikelere karşı sahibini koruyormuş gibi bir izlenim vermektedir. Bir diğer yanda resmin arka planında karanlığın olması sanki bir tehlikenin başladığının işareti gibidir. Göğe ulaşmaya çalışmak gelen bazı tedirgin durumların birlikte işlenmesi zihinleri zorlayan çelişkili bir durumdur.

    151
    $561.54
    $1,123.08
  • 60x120 cm Çerçevesiz Ölçü

     

    Lacivertin en koyu haliyle derin bir arka plan onun üzerinde beyaz bir üzerinde yazıların bulundurduğu bir kumaş. Basil Ubeydi resimlerinde gizemi çok sever. Asla konuyu herkesin anlayacağı bir dille işlemez. Saatlerce bakmak ilgi göstermek ister resimleri. Bu resimde de Mezopotamya kültürünün derinliğinin yansıması gibi görebiliriz. Koyu zemin içerisinden dua eder gibi belli belirsiz görünen parmaklar, resmin üst kısmında bulunan beyaz kumaşa erişmeye çalışır gibi. Belki de buradaki beyaz kumaş kurtuluşa bir gönderme yapar, kim bilir. 

    628
    $700.00
    $1,400.00
  • 60x120 cm Çerçevesiz Ölçü

     

    İnsanoğlunun içerisinde yer alan merak ve ulaşma arzusu sayesinde bu günlere gelinmiştir. Bu duygu gelişmeyi de beraberinde getirmektedir. Resmin ana merkezinde yer alan bir yere oturmuş insan figürü sağ kolunun altındaki yeşil küre insanoğlunun dünya üzerindeki hâkimiyetine atıfta bulunmaktadır. Bu güne kadar insanların sürekli yer değiştirmesi, kültürleri incelemesi öğrenmesi, bilim alanında gelişip uzaya kadar çıkması, resimdeki gezegen tasvirleri ve ellerin resmin her yerinde farklı farklı ele alması bunun en önemli göstergeleri olmuştur.

    169
    $700.00
    $1,400.00
  • 80x110 cm Çerçevesiz Ölçü

     

    Gizemli puslu ve göz gözü görmeyen bir gökyüzü, oradan uzanan büyük güçlü bir el tanrının dünya üzerindeki insanlara müdahalesini göstermektedir bu yağlı boya tablo. Şehir surları önünde savaşçı Mezopotamyalılar yaylarını oklarını almış ve bu uzanan ele karşı direnmektedirler ama ne var ki tanrının bu gücü karşısında hiç bir uygarlık karşı gelemeyip yok olup gitmişlerdir.

    636
    $746.15
    $1,492.31
  • 50x150 cm Çerçevesiz Ölçü
    Bugün bulunduğu semte adını veren Çemberlitaş anıtı, İmparator Konstantin tarafından Roma da bulunan bir tapınaktan getirilmiştir. Başlangıçta üzerinde Apollon heykeli bulunurken Hristiyanlığın yayılmasıyla üzerindeki heykel Haç ile değiştirilmiştir. Şehir Osmanlıların eline geçtikten sonra üzerindeki haç çıkartılmış ve Yavuz Sultan Selim döneminde restore edilmiştir. Daha sonra bir yangında hasar görmüş ve Sultan II. Mahmut tarafından taşları güçlendirmek adına çemberler eklenmiş sonrasında ise bu isimle anılmaya başlanmıştır. Remzi Taşkıran usta fırçasıyla bu devasa anıtı tamamen zihinde yer alan yeşil bitki örtüsü içerisinde tasvir etmiştir. Taşların birleşim yerlerini ve taşları sabit tutan çemberleri çok rahat resimde görmek mümkün. İstanbul’un bu antik dönemden kalan anıtları hala görenleri hayret ettirmekte, sanat eserlerinde yansımaları ise hayranlık uyandırmaktadır.
    Yapım Yılı : 2019 %100 el yapımıdır.
    39981
    $1,227.69
    $1,753.85
  • 180x220 cm Çerçeve Dahil Ölçü
     Yapım Yılı : 2019 %100 el yapımıdır.
    600420
    $2,530.77
    $3,615.38